کد خبر 1161796
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
قیمت مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال مشخص شد

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال از مشخص شدن قیمت مزایده ساختمان این فدراسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، صفی‌الله فغان‌پور در خصوص مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی دو میلیون یورویی به شرکت شستا گفت: شرکت شستا به صورت جدی و قانونی اقدام کرده و می‌خواهد پولش را بگیرد. فدراسیون فوتبال هم دچار مشکلات مالی است و شستا از طریق اجرای احکام مجتمع قضایی ساختمان فدراسیون را توقیف کرد و ساختمان فدراسیون فوتبال توسط کارشناسان حدود 68 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. 

وی که با برنامه تلویزیونی «سلام صبح‌بخیر» صحبت می‌کرد، ادامه داد: در این مدت حدود 16 میلیارد تومان به شستا پول پرداخت کردیم، اما آقایان این موضوع را نپذیرفتند و 16 میلیاردی که ما به شستا پرداخت کردیم، کنار گذاشتند. طبق روزی که از شستا پول گرفتیم، 16 میلیارد پول پرداخت کردیم و 9 میلیارد باقی مانده است. باید نسبت به قیمت ارز همان زمانی که پول را از شستا گرفتیم بدهی‌مان را پرداخت کنیم ولی شرکت شستا به قیمت امروز یورو، پولش را می‌خواهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ع.ک IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 1
    یک نکته حقوقی که به نظرمیرسد این است که بازپرداخت بدهی معمولا عینی ویا مثلی میباشد وقیمت هم اگر قرارباشد لحاظ شود براساس قیمت یوم الاداء میباشد مگراینکه درقراردادفی مابین ضرط خاصی قیدشده باشد ولذا بنظرحقیر درخاست مسئولین شستا منطقی میباشد.
  • جواد IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    قانون در این زمینه صراحت داره برادر آنچه مورد خواسته شرکت شستا قرار دارد دو میلیون یوروست نه معادل ریالی آن. لذا اگر بنا ندارید حق کسی رو پایمال بفرمایید زحمت بکشید و پول را کامل برگردانید
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    یه قرارداد اشتباه باعث ضرر و تاراج سرمایه این مملکت به بیرون از مرزها شده . حالا میخوان جبران کنن باید تمام مسئولینی که در قرارداد اشتباه کردن رو اموالشون رو به نفع نظام مصادره کنند نه اینکه این جیب رو مصادره به نفع جیب دیگه چه فرقی میکنه فدراسیون ضرر کرده باشه یا شستا فقط سربندی برای مردم درست کردنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس